کاشت انواع درخت

امروزه بسیاری از افراد به دنبال کاشت درخت در محیط مورد نظر خود هستند تا بتوانند فضای سبز بسیار باشکوه و جذابی را برای خود به ارمغان آورند. شما نیز می توانید برای دریافت هرگونه خدماتی در این زمینه به راحتی با همکاران ما در تماس باشید و خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید بی نظیرترین فضای سبز را برای خود به ارمغان آورید.

 

کاشت درخت

آیا شما نیز به دنبال کاشت درخت در محل مورد نظر خود هستید؟ آیا می دانید که بهترین و مناسب ترین زمان برا کاشت هر گونه درختی کی می باشد؟ شما نیز می توانید در این مطالب پیش روی خود ما را تا پایان همراهی کرده و اطلاعات جالبی را در این خصوص به دست آورید.

درختکاری یکی از مهمترین و تخصصی ترین موضوعاتی می باشد که هر فردی نمی تواند آن را با توجه به اصول مورد توجه انجام دهد.

همین امر سبب شده است تا شرکت های بسیار زیادی در خصوص ارائه خدمات کاشت درخت تاسیس شود که یکی از بهترین و باتجربه ترین این شرکت ها را نیز، شرکت ما تشکیل می دهد.

امروزه افراد بسیار زیادی دوست دارند تا باغ، حیاط، کوچه، فضای بیرونی شرکت و کارخانه ی خود را با استفاده از متنوع ترین درخت ها آراسته و زیبایی به خصوصی را به وجود آورند و سهم بسیار بزرگی را در داشتن هوای پاکیزه نیز ایفا کنند. شما نیز می توانید با توجه به محل مورد نظرتان و درختانی که امکان رشد در خاک محل شما را دارند، بهترین و بی نظیرترین درختکاری را انجام دهید.

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان کاشت و خاک مناسب برای کاشت انواع درخت توضیحات بیشتری را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

کاشت انواع درخت

 

بهترین زمان کاشت درخت

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که می تواند ذهن بسیاری از افراد را در هنگام کاشت انواع درخت به سوی خود جذب کند، بهترین و مناسب ترین زمان برای این امر می باشد. لازم است بدانید که اگر درختی در زمان مناسبی کاشته نشود، رشد خوبی را نخواهد داشت و حتی امکان دارد بعد از مدتی خشک شود. همچنین شرایط آب و هوایی محلی که قرار است نهال کاشته شود، در بهترین زمان کاشت درخت ، تاثیر گذار است به طوری که اگر در منطقه گرم و نیمه سردسیر زندگی می کنید بهترین زمان برای کاشت پاییز بوده در حالی که برخی دیگر از مناطق، فصل بهار مناسب ترین زمان کاشت نهال می باشد.

 

آماده سازی محل کاشت

محلی که قرار است در آن درخت کاشته شود باید آماده سازی و از هر گونه مواد اضافی مضر برای درخت پاکسازی شود. برای مثال اگر قرار است درخت در محلی که تازه در آن ساخت و ساز شده است باید حتما خاک آن را بررسی کرد که عاری از هر گونه مصالح و مواد ساخت و ساز مانند گچ و سیمان و ... باشد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که بعد از انتخاب نوع درخت باید نسبت کود و خاک آن را معین و مخلط کرد. توجه داشته باشید که حداقل تا ارتفاع نیم متری خاک باید تقویت شود. به طور کلی هرچه خاک زراعی رنگ تیره تری داشته باشد خاک بهتری است و یک راه ساده برای اینکه بدانید خاک زراعی مرغوب است یا نه: یک مشت خاک بردارید و با دست فشرده کنید، اگر با فشردن بهم بچسبد و با یک ضربه کوچک پودر شود خاک مرغوبی است.

شرکت ایران کاملیا قبل از کاشت درختان تمامی شرایط مورد نیاز از نظر کیفیت خاک، میزان رطوبت و شرایط آب منطقه را بررسی و نسبت به شرایط موجود درختان مناسب را به شما معرفی و نحوه نگهداری آنها را به شما آموزش خواهند داد.

 

خاک مناسب برای کاشت درخت

یکی از مهمترین مواردی که در کاشت درخت بایستی به آن توجه کرد، خاک مناسب برای کاشت می باشد چرا که خاک از مهمترین ارکان برای رشد درختان بوده و بایستی مناسب ترین آن تهیه و خریداری شود. شما می توانید با توجه به نوع درختی که می کارید، خاک مناسبی را تهیه کنید. برای مثال برای کاشت درخت سیب می توانید شن به همراه خاک رس را مورد استفاده قرار دهید و برای غنی تر نمودن آن از انواع کودهای دامی استفاده کنید.

همچنین برای کاشت درخت گلابی می توانید از خاکی که سرشار از آهک است استفاده کنید که قدرت نفوذپذیری آب بیشتری را داشته باشد. درختان هلو به خاکی نیاز دارند که از میزان نفوذپذیری آب بسیار بالایی برخوردار باشد تا بتواند آب مورد نیاز نهال را تامین کند.

 

کاشت انواع درخت توسط ایران کاملیا

 

شرکت ایران کاملیا

شرکت خدماتی ما توانسته است یکی از بهترین و بی نظیرترین خدمات را در زمینه کاشت درخت ارائه دهد و شما نیز می توانید برای دریافت هرگونه خدماتی در زمینه کاشت درخت، به راحتی با همکاران ما در تماس بوده و از این طریق بهترین درختان را در محل مورد نظر خود بکارید. یکی از مهم ترین خدماتی که شرکت یاران تجارت ارائه می کند جابجایی درخت است که از قطع درختان جلوگیری می کند. حفظ برخی از درختان ارزش بالایی دارند که جابجایی درخت به عنوان یک راه حل به ما کمک می کند.

همچنین در نظر داشته باشید که همکاران ما تخصص بالایی را در زمینه کاشت متنوع ترین درختان دارند و می توانند روش و اصول نگه داری از نهال ها و درخت های کاشته شده را به شما ارائه دهند. برای دریافت خدمات و مشاوره از شرکت ایران کاملیا می توانید با شماره های 09365011604 و 09128353664 تماس بگیرید یا اینجا کلیلک کنید. همچنین برای مشاهده نمونه کارها نیز می توانید اینجا کلیلک کنید. 

پرسش و پاسخ‌ها

شایان

پرسش

سلام. برای آرامستان روستا میخواستم درختکاری انجام بدم. حدود ۱۰۰۰ درخت هزینه اش چقدر میشه؟ درخت مثمر خوبه یا غیر مثمر؟ منطقه آذربایجان هستیم که سرد و خشک هست. شما انجام بدین هزینه شما چقدر میشه؟ زمان انجام کار چقدر طول میکشه؟ ممنونم 

۰۷ مهر ۱۳۹۹

پاسخ

سلام خدمت شما دوست عزیز، برای هماهنگی های لازم با ما شما تماس گرفته خواهد شد. 

۰۷ مهر ۱۳۹۹