نگهداری فضای سبز

طراحی و انتخاب یک چیدمان هوشمندانه اولین قدم برای داشتن یک فضای سبز و زیبا می باشد. اما صرفا با یک طراحی خارق العاده نمی توان به صورت همیشگی از محیطی سبز بهره مند شد، بلکه نگهداری فضای سبز به همان اندازه طراحی و یا حتی بیشتر از آن حائز اهمیت می باشد. نگهداری اصولی از فضای سبز نیاز به دانش و تجربه دارد و هرگونه سهل انگاری و غفلت در آن ممکن است که عمر گیاهان را به پایان برساند. به همین دلیل در شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی و نگهداری از فضای سبز از کارشناسان متخصص برای نگهداری از فضاهای سبز استفاده می شود تا بتوانند عمل نگهداری از این محیط را متناسب با هر فصل و شرایط آب و هوایی منطقه انجام دهند. یکی از راه های حفظ و نگهداری فضای سبز جابجایی درخت بجای قطع درخت است. 

 

 

اهمیت نگهداری از فضای سبز

بعد از طراحی و ایجاد فضای سبز مهمترین عامل در زیباسازی محیط، نگهداری از این فضا می باشد. نگهداری فضای سبز نیز مانند طراحی آن نیاز به دانش و تجربه دارد و برای این کار باید از کارشناسان و متخصصان گیاهان زینتی استفاده کرد تا آنها بتوانند با روش های علمی و آزمایش های گوناگون تمام ویژگی های گیاهان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

امروزه به دلیل گسترش آلودگی هوا و زندگی در شهرهای صنعتی توجه به موضوع طراحی فضای سبز و نگهداری از آن بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و برای دستیابی به یک فضای سرسبز و زیبا باید از کارشناسان با تجربه در این زمینه استفاده کرد تا آنها با توجه به شرایط اقلیمی هر محیط گیاهانی متناسب با همان شرایط پرورش دهند.

 

نگهداری فضای سبز

 

هزینه طراحی و اجرای فضای سبز

هزینه مورد نیاز برای طراحی و نگهداری فضای سبز تقریبا بالا بوده و برای جلوگیری از هدر رفتن این هزینه ها، بهتر است که یک کارشناس برای نگهداری از فضای سبز مورد نظر استخدام شود تا بتواند با بررسی منظم و مداوم از بروز هزینه های زیاد برای کاشت گیاهان جدید به جای گیاهانی که خشک شده اند، جلوگیری کند. امروزه شرکت های زیادی تاسیس شده اند که در حال خدمت رسانی در زمینه طراحی و نگهداری از فضاهای سبز می باشند. کارشناسان و مشاوران یک شرکت نگهداری فضای سبز می توانند با راهنمایی ها و پیشنهادهای سازنده خود از پرداخت هزینه های اضافی به منظور هرس، وجین و کوددهی گیاهان جلوگیری کنند. ما در این مجموعه با برخورداری از کادری مجرب و حرفه ای می توانیم تمام خدماتی که برای نگهداری و زیباسازی فضای سبز نیاز دارید را شناسایی و با هزینه های مقرون به صرفه ای ارائه دهیم.

 

طراحی انواع فضای سبز

 

شرح خدمات نگهداری فضای سبز در شرکت ما

همانطور که گفتیم ما در این مجموعه هر نوع خدمات مشاوره ای، طراحی، اجرا و نگهداری از فضای سبز مکان های مختلف، مانند فضای سبز سازمان های دولتی، فضای سبز سازمان های خصوصی، باغ ها و منازل مسکونی را ارائه می دهیم.

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به طبیعت هستید و می خواهید در محل کار و زندگی خود به هر نحوی که شده از این موهبت بهره مند شوید، ولی به دلایل گوناگون مانند شرایط بد آب و هوایی و یا آلودگی هوا نمی توانید به صورت طبیعی محیطی سبز و زیبا را در اطراف خود داشته باشید، توصیه می کنیم که با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا بتوانید بعد از مدت کوتاهی و با صرف هزینه های مقرون به صرفه از محیطی سرسبز و زیبا در محل سکونت و یا محل کار خود بهره مند شوید. برای دریافت خدمات و مشاوره از شرکت ایران کاملیا می توانید با شماره های 09365011604 و 09128353664 تماس بگیرید یا اینجا کلیلک کنید. همچنین برای مشاهده نمونه کارها نیز می توانید اینجا کلیلک کنید. 

پرسش و پاسخ‌ها