طراحی روف گاردن

طراحی روف گاردن نیازمند تخصص و دانش کافی است. برای ساخت باغ بام می توانید همین اکنون هماهنگی های لازم را از طریق تماس با همکاران ما نهایی سازید. کارشناسان ما پس از حضور در محل می توانند برآوردی از هزینه ی درخواستی را در اختیار شما قرار دهند.

 

روف گاردن چیست؟

برای ساخت و طراحی روف گاردن می توانید با ما با شماره های موجود در تماس باشید. روف گاردن یا به عبارت دیگر باغ بام در سالهای اخیر توجه بسیاری از کاربران را به ویژه در کلانشهر ها به سوی خود جلب کرده است. فضای سبزی که بر روی پشت بام ایجاد می شود می تواند یک فرصت بی نظیر برای استراحت و رفع استرس روز در نظر گرفته شود. افرادی که در شهرهای بزرگ سکونت دارند با توجه به مشغله های زیاد به مراتب بیشتر تحت استرس و اضطراب محیط اطراف خود قرار می گیرند. به همین دلیل به کارگیری چنین فضاهایی در کوتاهترین فاصله می تواند بسیار با صرفه باشد.

در ادامه سعی داریم به طور کلی اطلاعاتی در مورد ساخت روف گاردن در اختیار شما قرار دهیم. ساخت روف گاردن در دو مرحله ی:

- مرحله عمرانی: زهکشی و اجرای ایزولاسیون

- مرحله لنداسکیپ: ایجاد آلاچیق و دکوراسیون باغ بام

اجرا می شود. برای ایجاد ایمنی بیشتر نیز می توان از تجهیزات ویژه ای بهره مند شد.

 

طراحی و ساخت روف گاردن

 

ساخت و طراحی روف گاردن

در پی افزایش دغدغه های روزمره ی ساکنین و عدم وجود زمان کافی برای حضور در طبیعت مهندسین و معماران ایده ی ساخت روف گاردن را در اختیار کاربران قرار دادند به کارگیری این نوع امکانات به شما کمک می کند که بدون آنکه گرفتار ترافیک باشید و زمان بسیاری را برای رسیدن به یک فضای زیبا صرف کنید به راحتی با جا به جایی به بام خانه از یک منظره ی زیبا بهره مند شوید. در طراحی روف گاردن مواردی چون:

- انواع آبنما
- آلاچیق و پرگولا
- گلدان های پرتابل یا به صورت ثابت با فضای سبز مناسب
- چمن های طبیعی و البته مصنوعی
- نیمکت با چوب
- باربیکیو آشپزخانه ها بنا به سفارش
- جکوزی
- استخر های فایبر گلاس
- محل های آفتاب گیری

مد نظر گرفته می شود. هر کدام از المان های یاد شده بنا به درخواست کاربر قابل حذف می باشد.

 

هزینه ی طراحی روف گاردن

هزینه ی طراحی روف گاردن با توجه به نوع مصالح و المان های به کار رفته در آن متفاوت است به عبارت بهتر می توان گفت که هزینه ی ساخت باغ بام می تواند به پارامترهای مختلفی وابسته باشد برای کسب اطلاع در مورد قیمت پیشنهادی می توانید با ما در تماس باشید همکاران ما پس از حضور در محل و انجام ارزیابی های اولیه می توانند برآوردی از هزینه ی درخواستی را در اختیار شما قرار دهند. هر هزینه ای که برای ساخت روف گاردن صرف شود ارزش آن را دارد. در باغچه ی روف گاردن خود می توانید یک آبشار زیبا تعبیه کنید و با حضور در این مکان احساس طراوت در شما ایجاد گردد. گفتنی است که طراحی و ساخت روف گاردن الزاما پشت بام منازل نیست شما می توانید از لابی ساختمان نیز برای این امر استفاده کنید. تراس ها نیز در صورت خصوصی بودن می تواند یک مکان مناسبی برای ساخت روف گاردن در نظر گرفته شود.

 

خدمات طراحی روف گاردن

 

باید و نبایدهایی در مورد روف گاردن

در ساخت روف گاردن باید نکات مهمی از جمله:

- گیاه مناسب برای آن
-آبیاری اتوماتیک
- نورپردازی فضا
- زیرسازی پشت بام
- تجهیزات جانبی

به طور کامل مورد ارزیابی قرار گرفته و انتخاب شود. کیفیت تجهیزات به کار رفته برای ساخت آن به طور جدی در زیبایی و بالا بودن ایمنی آن تاثیر گذار خواهد بود. تیم کارشناس ما با داشتن تجربه و تخصص کامل در این زمینه برای طراحی و ساخت شیک ترین روف گاردن در خدمت شما عزیزان هستند ما مفتخریم که در این سال ها با ارائه ی کیفیت عالی توانسته ایم رضایت شما را به دست آوریم. برای دریافت خدمات و مشاوره از شرکت ایران کاملیا جهت انجام خدمات جابجایی درخت، طراحی روف گاردن، محوطه سازی، نگهداری فضای سبزو ... می توانید با شماره های 09365011604 و 09128353664 تماس بگیرید یا اینجا کلیلک کنید. همچنین برای مشاهده نمونه کارها نیز می توانید اینجا کلیلک کنید. 

پرسش و پاسخ‌ها